01 september 2008

FRA. Hur vågar norrmän kolla min blogg?

Ser i min besöksstatistik att ett antal, inte så många dock, norrmän (eller är det norske piger?) varit in och kollat på min blogg.
Modigt av dem. Men jag förstår att det inte känns så bra. För när vet man om inte FRA är inne och kollar. Kanske de får inreseförbud till Sverige. (Hur det nu ska upprätthållas är dock en annan fråga... )
Har jag fattat saken rätt grymtas det lite diskret ogillande på finskt håll också. Förutom att europas advokater är emot FRA-lagen. Men det vet man ju hur sådana är, de ska ju alltid försvara buset...

Och de där från Uganda och China, kan de svenska? Det är mystiskt, det borde väl FRA kolla vad de är ute efter!
För att inte tala om besökaren från Tunisien! En arab väl, och muslim troligen! Jösses, kör igång och se om ni får ihop ett "sociogram". Gör skäl för anslagen nu.

Inga kommentarer: