10 augusti 2008

Länkar till intressanta bloggar etc

Den uppmärksamme läsaren har noterat att jag lagt till en lista över länkar till intressanta bloggar i spalten till vänster.
Intressant innebär inte alltid att jag håller med om åsikterna i dessa, men att där kommit (kommer?) fram sådant som kan vara värt att begrunda. Som tillför nya aspekter, eller som stimulerar till mothugg rentav.
Dessutom finns några länkar till sidor som är "familjen närstående", om man så säger.
Jag skall dock söka att inte göra länklistan för lång.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Installera Creeper, då ser du vilka myndigheter kollar din blogg!

Lars-Erick Forsgren sa...

... och hur hittar jag den?

Lars-Erick Forsgren sa...

Nu fick jag för mig att kolla Creeper. Haha, kul.
Det den visar är att antingen är myndigheterna helt sanslösa i vad de kollar.
Eller så finns det en massa folk där som inte har annat att göra på arbetstid än att kolla in bloggar och sajter som sannerligen inte är det minsta farliga eller relevanta alls i deras jobb.
Kanske är det folk som "Bajsmannen" på FRA? (Se Liza Marklunds krönika i Expr igår var det väl.)

Sjukt.